Thursday, May 29, 2014

Alhamdulillah

..akhirnya selesai juga sidang karya akhir saya kemarin dengan nilai A. Sebenarnya engga penting sih buat saya dapat berapanya, selama selesai dan luluuuus:p

Alhamdulillah engga sia-sia perjuangan mengumpulkan sampel *PR banget dah ini!* ke penjuru dunia *lebay* selama setahun belakangan ini. Finally i could say good bye to those statistics stuff. Serius, saya salut banget sama orang-orang yang berkutat dengan statistik setiap harinya. KOK BISA TAHAN SIIIIH?:)))) Sekarang baru melihat icon program SPSS saja di laptop, saya bisa mual-mual seharian.

Sehari sebelum ujian, saya malah engga bisa belajar sama sekali. Selain memang karena anak gadis mengekor saya kemanapun pergi gegara babysitter dan ART pulang, saya juga merasa sudah tak mampu lagi memasukkan apapun untuk diproses otak. Memang pasrah dan clueless beda tipis:p
Pada hari H jam 4 pagi, saya mencoba rehearse dan ditemani (baca: digangguin) anak gadis yang tak hentinya bertanya 


Saya malah mencoba menghilangkan stress dengan berjalan-jalan dari mall ke mall lain. Kebetulan mama saya datang untuk melihat Naya, jadilah saya menemani mama memanfaatkan Surabaya Shopping Festival. Santai apa pasrah?:)))

Apapunlah ya, yang penting sudah selesaaaaai:D
Terimakasih buat semua doanya. AKhirnya saya bisa rutin ngeblog lagi deh! Hurrayyyy!

16 comments:

Anonymous said...

hahahahha
sama dooookk, besok saya jg ujian penelitian
pasrah sama clueless emang beda tipis :D

Anugrah Rahmayani said...

Selamat kak metaaaa :D

Ini karya ilmiah kelar berarti sdh resmi jadi dokter anak kah karena berarti sdh berhasil menyelesaikan PPDS?

rizkya said...

dokter yg sangat aku kagumiii... selamat ya Dok,, sudah menyandang gelar sp.A ya sekarang??

Bunda 'Aqila said...

Selamat dok....semoga kedepannya makin bermanfaat untuk semua manusia ;-)

Meta Hanindita said...

Amiiinnn... aduh terimakasih ya Anugrah, rizkya, bunda aqila. Alhamdulillah:) Sayangnya belum resmi karena memang belum lulus, masih banyak stase yang harus dibayar karena cuti setahun kemarin:D Hehe doain cepet kelar yaaa:D

Anugrah Rahmayani said...

Oh, SEMANGAT Kak Meta, psti BISA! :)

lolipop candy said...

Request tulisannya nya dok membagi waktu antara ppds, anak dan keluarga. Kagum bgt sama dr metha, menginspirasi. Sukses selalu :)

Unknown said...


I am really grateful to the owner of this web page who has shared this impressive article at at this place. capital one card login in

Oliver Jones said...


Hi there I am so thrilled I found your webpage, I really found you by mistake, while I was researching on Google for something else, Anyways I am here now and would just like to say thank you for a remarkable post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don't have time to go through it all at the minute but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the awesome work. yahoo login mail

E Visa Turkey Cost said...

Attractive component of the material. I just stumbled across your web site and accession capital to say that I really enjoyed your site. Fill the form with accurate and complete information about the traveler's data, passport details, date of travel and the type of visa they wish to obtain. E Visa Turkey Cost required to cover the expenses involved in the processing of the visa application.

kenya online visa said...

Thank you The foreign visitors need to apply for kenya online visa. That offers them fast and secure visa services. You also can check the al information regarding to visa here to get in the Kenya.

isabella said...

I appreciate you sharing this wonderful content with us. Thanks for adding value and click on the link to apply for a super urgent visa India. Now it is easier to apply for an e-visa to India.

James said...

Thanks for sharing this information. Foreign travelers who want a tourist visa India can now apply for a visa online.

Azerbaijan sticker visa requirements said...

Thank you for this post. The international tourists who want to apply for Azerbaijan sticker visa must check the Azerbaijan sticker visa requirements online.

Maria Baby Thomas said...

You have a great site layout and you post informative articles. If you are considering a trip to India. You can get out more about Indian e visas, we have explained all the Indian e-visa requirements. You can check our Indian e visa online page.

Willam said...

Thank You so much . The information you provide is really very helpful for me . Vietnam visa US passport holder is especially for those people who have a US Passport . According to research , the US is one of those countries who visit Turkey more .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...